Vitézy Dávid, a BKK volt vezetője is megszólalt a cég napok óta tartó botrányának kapcsán. Facebook posztjában azt írja,
Hétfő reggel 9 óra múlt. Az előbb próbáltam volna használni, de a BKK honlapján a menetrendi oldal, azaz a járatok menetrendjei, illetve a járatok zavarairól hírt adó BKK Info tájékoztató rendszer 3 napja nem működik. Ezek a legalapvetőbb utastájékoztatási funkciók azon a weboldalon.
A volt vezető csak halkan jegyzi meg, hogy ilyen az elmúlt 10 évben egyszer se történt, hasonló mértékű leállásra sem emlékszik.
Hozzátette,
A címlapot beborító sajtóközlemények rovatot ugyan megjavították, de mintha azon túl az érdemi forgalmi oldalakra nem jutott volna figyelem – ezért jobbító szándékkal jelzem: elég jó lenne a naponta tízezrek által használt menetrendi oldalakat is megjavítani.