De végül azért nem teljesen. A vezérigazgató Dabóczi Kálmán felszólította a T-Systems vezérigazgatóját, hogy segítsék a vizsgálatot, amit elrendeltek, majd azt írta, sajnálja, hogy ilyen lett az indulás. Végül bocsánatot kértek az utasoktól a kellemetlenségért.
A 18 éves fiatal feljelentéséért nem kért bocsánatot a BKK. Az tény, hogy a feljelentést a T-Systems tette, de a BKK kapta meg a fiatal levelét, és a levél után folyamatosan is komoly támadással vádolták.
Íme a teljes közlemény:
A BKK online értékesítési rendszerének bevezetése alatt kialakult helyzet tisztázására Tarlós István főpolgármester úr átfogó vizsgálatot rendelt el a főváros közösségi közlekedési rendszerének biztonságos és utasbarát működtetése érdekében. Minden rendelkezésre álló eszközzel segíteni, támogatni fogom a vizsgálat lefolytatását és a mielőbbi megnyugtató megoldás kidolgozását.
A BKK vezetőjeként felszólítottam a T-Systems Magyarország vezérigazgatóját, mint az online értékesítési rendszert kifejlesztő és üzemeltető szerződéses partner felelős vezetőjét a szükséges információk átadására és a jelentés elkészítésére. Kollégáimmal közösen még a hétvége során elkezdtük az adatok és dokumentumok összegyűjtését annak érdekében, hogy – mind a városvezetés, mind a közvélemény számára – mielőbb feltárhatók és megismerhetők legyenek a szolgáltatás megkezdésének körülményei, az indulás óta a rendszert ért informatikai támadások, illetve a rendszer biztonságos működése érdekében tett intézkedések és azok eredményessége.
Őszintén sajnálom, hogy a BKK online értékesítési rendszerének bevezetése problémákkal terhelt, higgyék el, engem és kollégáimat is az a cél vezérelt, hogy a közösségi közlekedést használók könnyen elérhető, gyors és ügyfélbarát megoldást vehessenek igénybe.
Elnézést kérek, hogy ez nem sikerült és számos utasunknak kényelmetlenséget, nehézséget okoztunk ezzel. A jövő hét folyamán kollégáimmal közösen megvizsgáljuk és kidolgozzuk az értékesítési csatornának bizalmat szavazó kedves utasainkat ért kellemetlenségek és esetleges egyéb hátrányok kompenzálásának legegyszerűbb módját.
A Budapesti Közlekedési Központ elkötelezett a fővárosi közösségi közlekedés továbbfejlesztése mellett, és remélem, sikerül hamarosan visszanyernünk azt a bizalmat, amelyet az elmúlt évek munkájával elértünk.
Dr. Dabóczi Kálmán vezérigazgató, BKK Zrt.
Közben született egy ilyen oldal is az interneten, amelynek valószínűleg az a célja, hogy Dabóczit lemondassa.