Belföld

Elvitte a vörösiszap a modemet, 65 ezret kért a szolgáltató

A férfinek meghalt az édesanyja és elvitte a lúgos ár a házát, és még a modemével se tudott elszámolni. Kiderült, UPC Direct-hiba vezetett ehhez, elengedték a tartozását.

Hat és fél éve volt Magyarország történetének egyik legsúlyosabb ipari katasztrófája, az Ajka környéki vörösiszap-katasztrófa. A tíz halálos áldozat egyike Fuchs István édesanyja volt, akinek volt otthon egy modemje, amit elvitt a lúgos ár.

A UPC Direct sokáig visszakövetelte azt, de végül sikerült megállapodni velük, hogy az a modem már nem létezik. A másikat azonban vissza akarják kapni, és most 65 ezer forintot követelnek Fuchs úrtól, mert még nem adta oda nekik.

A katasztrófa után hamar kezdte követelni az eszközöket a cég, hiába egyeztetett velük többször a férfi. A férfi házát is elvitte a vörösiszap, így nem nehéz kikövetkeztetni a modem sorsát. A kolontári polgármester felháborítónak tartja a cég magatartását.

Frissítés: elállt a UPC Direct a 65 ezertől

Közleményt adott ki a UPC Direct, ami szerint egy adminisztrációs hiba történt. Felvették a kapcsolatot az előfizetővel és törölték a tartozást. A vörösiszapömléssel kapcsolatban azt írják:

A katasztrófa idején úgy döntöttünk, hogy támogatást nyújtunk az iszapkatasztrófa által sújtott ügyfeleinknek, és minden sérült berendezéshez kapcsolódó kötelezettség alól mentesítjük őket.

(ATV)

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik