Úgy néz ki, a TV2-nél teljesen mindegy, hogy valamit meg lehet-e csinálni, vagy nem. Először csak híreket hamisítottak, majd elkezdtek tiltott reklámokat vetíteni. Vajna tévéje a Forbes szerint november 10-én alig 1 másodpercre felvillanó reklámokat mutatott a nézőknek. Két reklám között jelent meg az atomerőmű szó és az MVM-logó.
November 10-én a tudomány világnapja alkalmából egész napos együttműködésünk volt az MVM Pakssal, melynek keretén belül pillanatreklám, más szóval sting megjelenések is voltak
– mondta akkor a Forbesnak a TV2.
A 2008. évi XLVIII. reklámtörvény ezt írja:
tudatosan nem észlelhető reklám: olyan reklám, amelynek közzétételekor – az időtartam rövidsége vagy más ok következtében – a reklám címzettjére lélektani értelemben a tudatos észleléshez szükséges ingerküszöbnél kisebb erősségű látvány, hang- vagy egyéb hatás keltette inger hat.
És azt is, hogy
tilos a tudatosan nem észlelhető reklám.
Persze semmi nem számít, a TV2 nem hagyta abba a tiltott reklámokat. Most már nem is az atomerőművet reklámozzák, hanem a fekete pénteket, írja a 444.
Egy másik videón ugyanez.