Belföld

Szijjártó barátjának cége készített imázskampányt az állami cégnek

Arculatot váltott a monopolhelyzetben lévő MVM, mert szerintük disszonáns, hogy a cég neve a lakosság kétharmadának nem mond semmit.

Imázskampánnyal támad az egyébként monopolhelyzetben lévő állami energiavállalat, az MVM. A társaság kommunikációs igazgatója ezt azzal indokolta, hogy az MVM

a legsikeresebb nemzeti tulajdonú vállalat, amely árbevételét tekintve a negyedik legnagyobb Magyarországon működő cég. Ehhez mérten azonban, disszonáns az az örökségünk, hogy a társaság a lakosság közel kétharmadának nem mond semmit.

Mint arról korábban írtunk, nagyjából 300 millió forintot költ az állami vállalat az arculatváltásra. Az imázskampányt a Trinity Communications nevű céggel készíttették, amely Kuna Tibor érdekeltségébe tartozik. Ő a kormány kommunikációs tanácsadója volt, egyébként Szijjártó Péter barátja.

Egyebek mellett ezt a plakátot:

mvm plakát

és ezt a kisfilmet:

sikerült összehozni az imázskampány keretében. (444)

Ajánlott videó

Olvasói sztorik