Belföld

Eltávolíttatnák az “Ádám keresi Évát” plakátjait

Egy fiatal édesanya nyílt levélben fordult a médiahatósághoz, és aláírásokat gyűjt.

A hölgy “anyák napi tiltakozókampányt” indított, és a Viasat meztelen reality sorozatát népszerűsítő köztéri reklámkampány leállítását kérte a nemzeti médiahatóságtól. Úgy véli, a meztelen férfiakat és nőket ábrázoló plakátok kiskorúakat veszélyeztetnek, emellett torz testképet hangsúlyozó és túlszexualizált üzenetükkel veszélyeztetik a fiatalok egészséges önképének kialakítását – írja a Vigyázó Blog.

Ezúton szeretném kifejezni mélységes felháborodásomat a Viasat3 televíziós csatorna legfrissebb óriásplakátja, az “Ádám keresi Évát” című műsorukat reklámozzák, továbbá a mindössze 12-es besorolást kapott, azonos című műsor kapcsán. A plakátokon anyaszült meztelen férfiak és nők láthatóak, erotikus pózokban, csupán nemi szerveiket takarja egy keskeny fekete sáv, de azon is reklámszöveg látható

-olvasható a nyílt levélben. Mint írja, megdöbbentő, hogy “… ilyen plakátokat fényes nappal az utcán sétálva, buszmegállókban, játszóterekkel szemben is láthatnak, a műsor reklámját pedig a kora esti órákban is leadja a csatorna”.

Másrészről ifjúsági mentorként tisztában vagyok azzal, hogy a fiatalabb generáció tömegesen küzd önértékelési és párkapcsolati zavarokkal, ami nagyban köszönhető a média túlszexualizált, elérhetetlen férfi- és nőideáljának. A pornográfia fiatalkorúakra gyakorolt hosszútávú negatív hatásairól (biológiai, szexuális, pszichés, szociális szinten) már nem is beszélve.

– folytatja, majd tiltakozik kislánya, kisfia, sok ezer fiatal, édesapák és édesanyák nevében. Hogy pontosan milyen indokokkal, azt itt olvashatja.

(Kiemelt kép: Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság)

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik