Ezt a nagyszerű hírt közölték az MTI-vel, mi pedig nem hallgatjuk el a dolgot. A társaság tájékoztatása szerint egy év alatt a 2700 szolgáltató helyből álló hálózatukban átlagosan több mint 170 millió ügyfélkapcsolatot létesítettek.
Az idén az első fél évben az átlagos várakozási idő 4 percre rövidült, ami csaknem 20 másodperces javulás a 2014-es adatokhoz képest. A csomagot, a levelet átlagosan alig több mint 4 perc alatt adták fel az ügyfelek, a csekkbefizetés elintézése átlagosan három és fél percre rövidült – tájékoztatott a Magyar Posta.
A vállalat közleményében hangsúlyozza: az elmúlt két évben kiemelt figyelmet fordítottak arra, hogy fejlesztéseikkel az ügyfelek kényelmét szolgálják, a szolgáltatási portfóliót a modern ügyféligényekhez igazítsák.
A hagyományos postai termékeknél kiemelten kezelik a klasszikus termékportfólióhoz kapcsolódó, vagy azokat helyettesítő e-szolgáltatások bevezetését, köztük a mobiltelefonos csekkbefizetést, az csomag- és csekkautomatákat, a mobil applikációkat – közölte a Magyar Posta Zrt.