A 300 millió forintos keretösszegű bevándorlós plakátkampány kifutása után már kikerült A magyar reformok működnek szlogenű kormányhirdetés, amelyre a kabinet legfeljebb nettó 600 millió forintot költhet el – derül ki a Világgazdaságból.
A hirdetmény nélküli tárgyalásos eljárást a törvény akkor teszi lehetővé ha „az ajánlatkérő által előre nem látható okból előállt rendkívüli sürgősség miatt a nyílt, a meghívásos vagy a hirdetmény közzétételével induló tárgyalásos eljárásra előírt határidők nem lennének betarthatóak”.
A plakátfoglalással kapcsolatos koordinációt itt is a HG 360 Reklámügynökség Kft., a kreatívokat pedig a Lounge Design Kft. készítette.
A 2011-ben alapított, hárommillió forint jegyzett tőkéjű HG 360 Reklámügynökség Kft. tulajdonosa a Epicure Events Kft., amely pedig a szintén hárommillió forintos jegyzett tőkéjű 2008-as alapítású Hamu és Gyémánt Kft. tulajdonában áll, és a cégbírósági adatok szerint mindkét cég ügyvezetője Csetényi Csaba, akit az utóbbi időben a sajtóban Rogán Antal Fidesz-frakcióvezető szomszédjaként emlegettek. A cégcsoport 2008 óta különböző közbeszerzési pályázatok győztese.