Belföld
mnb (Array)

Már hatmilliárd forintot költött az ingyenhitelek reklámjaira az MNB

Kerner Zsolt
Kerner Zsolt

újságíró. 2015. 05. 12. 11:30

Ez a teljes magyar reklámpiaci költés három százaléka.

Korábban a témában:

A teljes magyar reklámpiaci költés három százaléka az MNB ingyenhiteleire ment el, írja a Napi.hu. A jegybank adatai szerint az idén január 31-ig lefoglalt felületek és adatok alapján az MNB 5,77 milliárd forintot költött médiamegjelenésre. 

Ez a pénz teljesen a jegybank növekedési hitelprogramjára ment el. A program népszerűsítésére még tavaly írt ki, akkor rekordnak számító, hatmilliárdos nyílt tendert az MNB. A közbeszerzést végül az I.M.G. Inter Media Group Kft. nyerte meg. 

A lap szerint akkor azt mondták, a program pénzügyi keretének legfeljebb 0,3 százalékát kitevő összeg költhető a program megismertetésére. A programban az MT döntése szerint 2000 milliárd forintos hitelkeret áll rendelkezésre az első szakaszban jóváhagyott 750 milliárd forinton felül, így a 0,3 százalék 6 milliárd forintnak felel meg. A szerződés 2014. december 31-ig vagy a keretösszeg teljes kimerüléséig szólt. Kérdés, hogy újat írnak-e ki helyette. 

vissza a címlapra

Ajánlott videó mutasd mind

Kommentek

Puidoux, 2018. szeptember 25.
Saszla szőlőt szüretelnek a lavaux-i szőlőültetvényeken a nyugat-svájci Puidoux-ban 2018. szeptember 20-án. A Genfi-tó északi partja mentén 898 hektáron elterülő, lavaux-i teraszos művelésű szőlőskertek 2007-ben kerültek fel az UNESCO kulturális világörökségének jegyzékére. Az itt termő legismertebb szőlőfajta a saszla. A borvidéket a „három nap” régiójának is hívják, mivel a szőlőtermesztéshez szükséges napfény és meleg három helyről érkezik, az égből, a tó felszínéről és a teraszokat tartó kőfalakból. (MTI/EPA/Valentin Flauraud)
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.