Talán ez lett volna az első olyan kampány a magyar reklámpiacon, ami mainstream felületeken, kifejezetten melegeknek szól. Szomorúak vagyunk amiatt, hogy a fővárosi buszokon nem jelenhetünk meg, de még nem adtuk fel – mondta el a Nők Lapja Cafénak Weiler Péter, a társkereső oldalt üzemeltető cég vezérigazgatója.
A cég szerint a BKK reklámfelületeit értékesítő cég arra hivatkozott, hogy a hirdetés a fiatalkorúak szellemi, érzelmi vagy erkölcsi fejlődésére káros.
A BKK szerint a Nők Lapja Café valótlanul állította, hogy a BKK nem engedte egy meleg társkereső hirdetését, ugyanis a BKK nem értékesít reklámfelületeteket és beleszólása sincs abba. Azaz nincs olyan helyzetben hogy engedjen, vagy – ahogy az nlcafe.hu fogalmaz – ne engedjen egy hirdetést.
Szerintük valótlanul állították azt is, hogy a BKK bármilyen formában minősítette volna a cikkben említett hirdetést, annak tartalmát. A BKK ilyet nem tett, hiszen erre nincs joga.
Emellett a BKK-nak – ellentétben az nlcafe.hu állításával – nincsenek saját buszai és soha nem is voltak. Autóbuszokkal csak szolgáltatóik rendelkeznek, a BKK, mint megrendelő, nem.
Ilyen lenne
Forrás: Nők Lapja Café