Belföld

Nemet mondtak egy BKK-buszos hirdetésre egy meleg társkeresőcégnek

melegrandi (melegrandi)
melegrandi (melegrandi)

A melegrandi.hu oldal buszos hirdetését az üzemeltető cég szerint azzal utasította el a közlekedési vállalat hirdetési felületét kezelő társaság, hogy károsan hatna a gyerekek erkölcsi fejlődésére – írja a Nők Lapja Café.

Talán ez lett volna az első olyan kampány a magyar reklámpiacon, ami mainstream felületeken, kifejezetten melegeknek szól. Szomorúak vagyunk amiatt, hogy a fővárosi buszokon nem jelenhetünk meg, de még nem adtuk fel – mondta el a Nők Lapja Cafénak Weiler Péter, a társkereső oldalt üzemeltető cég vezérigazgatója.

A cég szerint a BKK reklámfelületeit értékesítő cég arra hivatkozott, hogy a hirdetés a fiatalkorúak szellemi, érzelmi vagy erkölcsi fejlődésére káros.

A BKK szerint a Nők Lapja Café valótlanul állította, hogy a BKK nem engedte egy meleg társkereső hirdetését, ugyanis a BKK nem értékesít reklámfelületeteket és beleszólása sincs abba. Azaz nincs olyan helyzetben hogy engedjen, vagy – ahogy az nlcafe.hu fogalmaz – ne engedjen egy hirdetést.

Szerintük valótlanul állították azt is, hogy a BKK bármilyen formában minősítette volna a cikkben említett hirdetést, annak tartalmát. A BKK ilyet nem tett, hiszen erre nincs joga.

Emellett a BKK-nak – ellentétben az nlcafe.hu állításával – nincsenek saját buszai és soha nem is voltak. Autóbuszokkal csak szolgáltatóik rendelkeznek, a BKK, mint megrendelő, nem.


Ilyen lenne
Forrás: Nők Lapja Café 

Ajánlott videó

Olvasói sztorik