Belföld

L. Simont püfölte tovább az RTL

Az államtitkár úgy van vele, mint az egyszeri ember, aki olyan mesterrel csempéztet, akiben megbízik. Ő is olyanoknak osztja a közpénzt, akit ismer…

Nem nagyon talált új kormányközeli célpontot az RTL Klub, a szerdai Híradó újra L. Simon Lászlót vette elő. A médiaháború jegyében ismétléssel kezdtek, miszerint az államtitkár nem ismerte a saját maga által benyújtott módosítót. Azt, hogy 20 százalékos reklámadót fizettetnének azokkal a vállalkozásokkal, amelyek 25 ezer forintnál nagyobb összegért hirdetnek a Google-n vagy a Facebookon. A történetnek persze megvolt a hírértéke is, szerdán ugyanis módosították a módosítót, az adóköteles összeg alsó határát 2,5 millió forintra emelték.

A következő menetben a Népszabadság információját vitték tovább, miszerint a fideszes politikus barátai cégeit hívta meg egy 9,4 milliós kommunikációs tenderre. A bizottsági ülésre siető L. Simont a Parlamentben vonták kérdőre, a téma szemmel láthatóan nem volt ínyére.

A politikus nem érezte problémásnak, hogy saját ismerőseit hívta meg állami pályázatokra. Ez a közpénzek felhasználásának a leghatékonyabb módja, hiszen így azok végezhették el a munkát, akiben a „megrendelő” politikus megbízik, akikről tudja, hogy jól és tisztességesen végzik el a munkát – mondta. Ugyanúgy, ahogy az ember az ismerős, megbízható mesterrel végezteti el a lakásfelújítást is.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik