“A 95-ös buszon történtekkel kapcsolatban az interneten terjedő panaszbejegyzés nyomán a BKK vezérigazgatójának felkérésére a BKV vizsgálatot indított” – közölte a BKK a Facebookon.
Ahogy arról beszámoltunk, állítólag vasárnap a sofőr lezavarta a kisgyermekes házaspárt, mert “nagy pénzzel” akartak fizetni a jegyért.
A BKK közlése szerint a járművezető meghallgatása és az eset körülményeinek tisztázása alapján lehet csak megítélni, hogy a leírtak mennyiben fedik a valóságot, de ha azok igazak, akkor at eset “természetesen” nem maradhat következmények nélkül.
Kiemeli a közlemény, hogy az utóbbi időben számos hasonló, Facebook-posztokból, blogbejegyzésekből indult és aztán a sajtóban széles körben megjelent panaszról derült ki végül, hogy valótlanul vádolta a kollégákat.
Az eset alapos kivizsgálásához a BKK szemtanúk jelentkezését várja, aki ott volt a járművön, jelentkezzen a bkk@bkk.hu e-mail címen.