Idén Lendvai Nikoletta lett a legszebb hangú call centeres a Direkt és Interaktív Marketing Szövetség (DIMSZ) hangszépségversenyén, tavaly pedig ugyanezen a versenyen a szintén Telekomos Meier Lídia győzedelmeskedett.
A versenyre 23 cégtől 112 nevezés érkezett, melyből egy szakmai zsűri választotta ki a döntőbe jutott 12 hangot. Ők feladatként korábban megjelent hírek felolvasását kapták, mintegy rádiós összefoglalót adva a kommunikációs piac legfontosabb történéseiből.
A második alkalommal megrendezett versenyen a győztes Telekom-alkalmazott végül több mint 600 szavazattal előzte meg a második helyezett Telenoros, és a harmadik helyet elért UPC-s versenyzőt.
Lendvai Nikoletta 13 éve dolgozik a Telekomnál call centeresként, az ügyfelek rendszeresen megdicsérik a szép hangját, ami kétségtelenül segíti őt a call centeres munkájában. De nemcsak az ügyfelekkel való kapcsolattartásban veszi hasznát a hangjának, az idei győztes öt éve énekel egy zenekarban és munkáján kívül szertartás-vezetőként is kamatoztatja hangbeli adottságait.
Az idei nyertes, Lendvai Nikoletta hangja:
A tavalyi győztes, Meier Lídia hangja: