Belföld

Öt percet kell várnunk az emberi hangra

telefonos-ugyintezo(430x286)(1).jpg (telefonos ügyintéző, ügyfélszolgálat, )
telefonos-ugyintezo(430x286)(1).jpg (telefonos ügyintéző, ügyfélszolgálat, )

Teszteltük jónéhány szolgáltató cég telefonos ügyfélszolgálatát, ketten várakoztattak bennünket 5 percnél tovább. Ezt még megtehetik, de már nem sokáig, januártól, öt percen belül jelentkeznie kell a kezelőnek. A törvény szerint.

Minden kutatás arra utal, hogy a várakozási idő idegesíti az embereket a legjobban. Akár személyes ügyfélszolgálatról van szó, akár telefonosról. Az öt perc pedig nagyon hosszú telefonálás közben. Ha valaki próbálta, már tudja. De ez az a határ, ami fölött az ügyfelek többsége le is teszi a telefont.

Kricska István, egy független, a nagy cégek ügyfélszolgálatait elemző cég ügyvezetője szerint a multik és közszolgáltatók többségének nem fog gondot okozni az öt perc betartása. A törvénybe foglalása pedig inkább a szélsőségesen rosszul működő, és a termékek tukmálására szervezett ügyfélszolgálatok ellen lehet majd hatásos.

Tartsanak velünk minden este 7-től a STORY4-en!
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik