A program keretében idén már bejeződött a Baranya megyei Alsómocsoládi bekötőút 7,2, a Csongrád megyei Röszke-Mórahalom összekötő út 9,9 és a Királyhegyes-Makó összekötő út 4, a Győr-Moson-Sopron megyei Nyúl-Ménfőcsanak összekötő út 2,9 és a Pápa-Szilsárkány összekötő út 3,2, a Hajdú-Bihar megyei Tiszavasvári-Hajdúböszörmény összekötő út 13,5, a Komárom-Esztergom megyei Tata-Győr összekötő út 15,3, valamint a Pest megyei Soroksár-Örkény összekötő út 3,4 kilométeres szakaszának felújítása.
Összességében tehát az év első felében 59,4 kilométernyi alsóbbrendű út teljes körű rekonstrukciója valósult meg, több mint 6,5 milliárd forint értékben. Ezen kívül összesen mintegy 400 kilométernyi szakasz felújításán már javában dolgoznak a kivitelezők, több mint 200 kilométernyi szakasz felújítása pedig előkészítési, közbeszerzési fázisban van.
A Magyar Közút Nonprofit Zrt. üzemeltetési és karbantartási munkáin, tehát a kátyúzási feladatok ellátásán túli projektek esetében az egyes útszakaszoknál a teljes körű felújítások általánosan tartalmazzák a burkolat megerősítését és szélesítését, a kopóréteg cseréjét, belterületi szakaszokon a vízelvezető árkok és buszöblök kiépítését, rekonstrukcióját, külterületi szakaszokon az árok-padka rendezését, tartós útburkolatjelek festését és az átereszek rendbehozatalát is.
A projektek megvalósulását követően nő a forgalombiztonság, javul a szolgáltatási színvonal és az utazási időben is mérhető rövidülés keletkezik. A Magyar Közút Nonprofit Zrt. mindent megtesz azért, hogy Új Széchenyi Terv Regionális Operatív Programok keretében felújított útszakaszok hosszú távon is kiváló állapotban maradhassanak. A sikeres projektzárásokat követő 5 éven át a felújított útszakaszok kiemelt figyelmet élveznek mind a társaság, mind a Regionális Fejlesztési Ügynökségek által.