A kutatás tapasztalatai lehetőséget biztosítanak a szolgáltatók számára, hogy tiszta képet alkossanak a felhasználók elégedettségéről és igényeiről. Az egyetemes szolgáltatói tevékenység vizsgálata során kiderült, hogy az EDF DÉMÁSZ lakossági és kisüzleti ügyfelei az országos átlagnál jóval elégedettebbek. A számla érthetőségét és időben érkezését magasra értékelték.
Az EDF DÉMÁSZ elégedettségi szintje a panaszügyek intézése esetében is meghaladja az országos átlagot. A lakossági ügyfelek különösen elégedettek az elszámolási módokkal, a személyes ügyfélszolgálat működésével és a Társaság honlapjával. A hálózati engedélyes értékelésénél a lakossági ügyfelek elégedettsége a fogyasztásmérés és a környezetvédelem területén, míg a nem lakossági ügyfelek elégedettsége a hibajavításnál és a leolvasási időpont tartásánál mutatott jelentős javulást.
Az EDF DÉMÁSZ számára kiemelt fontosságú a szolgáltatás minősége és az ügyfelek elégedettsége. Az EDF DÉMÁSZ ezúton is szeretné megköszönni ügyfeleinek, hogy véleményükkel hozzájárultak ahhoz, hogy az elmúlt 17 évben már 13. alkalommal nyerte el az Energiafogyasztók Díját.