A Hernád utca és a Dózsa György út közötti 320 méteres szakaszon fognak aszfaltozni, a régi macskakövek ugyanis nemcsak rázósak, de csúszósak, vagyis veszélyesek is.
Elbontják a villamossíneket és felsővezetéket is. Ez azonban nem jelenti azt, hogy lemondtak a Keleti pályaudvar és Újpalota közötti villamosközlekedés fejlesztéséről, de a régi pályát már nem érdemes felújítani, teljes csere szükséges.
A 14. és 15. kerület közti villamosközlekedés visszaállításáról előzetes megvalósíthatósági tanulmány után döntenek.
Átépítik majd a buszmegállókat is, új zebrák lesznek és modernebb közvilágítás. Középen megy majd a buszsáv, az úttest mindkét oldalán lesz kerékpársáv, a jobb oldalon pedig parkolósáv.
Az átépítés várhatóan július elején kezdődik és szeptemberre be is fejeződik.