Az eddigi statisztikai adatok azt mutatják, hogy a felhasználók száma dinamikusan növekszik, a szolgáltatás indításától számítva alig nyolchónap ötvenezren nyomtattak menetjegyet az utasok. A számok alapján ma már minden ötödik internetes jegyvásárlásnál ezt a szolgáltatást választják.
Jelenleg otthon nyomtatással a belföldi menetjegyeket, pót- és helyjegyeket, élőállat-illetve kerékpárjegyeket is lehet vásárolni, akár az utazás előtt 60 nappal, elővételben is. Az internetes jegyértékesítés fejlesztése folyamatos, idén májustól a mobilegyenleg terhére is vehető online teljes árú belföldi menetjegy, hely- és pótjegy, élőállat- és kerékpárjegy, és az ilyen módon megváltott vasúti jegyek esetében is van lehetőség otthoni nyomtatásra.
A 2008-ban elindult internetes jegyértékesítési rendszerben (e-ticket) a belföldi jegyek darabszáma mára meghaladta a két és fél milliót, és még az ősszel várható, hogy a vásárlási tranzakciók száma is eléri a másfél milliót. Sokan éltek a 2010 októberétől bevezetett internetes nemzetközi jegyvásárlási lehetőséggel is. Ha csak az idén eladott jegyeket számítjuk is, már elértük a negyvenezer külföldre kiállított menetjegyet.
A személyszállító vasúttársaságnak továbbra is célja, hogy a jegyvásárlást érintő fejlesztéseivel az utasok elvárásaihoz igazodva, minél kényelmesebbé és egyszerűbbé tegye a menetjegyváltást, és ezzel az egyre népszerűbb szolgáltatásokat igénybe vevők körét tovább bővítse.
A szolgáltatások részleteiről további tájékoztatás a MÁV-START Zrt. weboldalán található,és a helyi tarifával hívható 06 40 49 49 49-es, MÁVDIREKT ügyfélszolgálati telefonszámonkérhető – tájékoztatta a Győr24-et a Mávinform sajtóügyelete.