A Prodo Voice Studio Zrt. által üzemeltetett zenei csatorna az ország legnagyobb körzeti kereskedelmi frekvenciájával rendelkezik: a száz kilométeres vételkörzetben 3,3 millió hallgatóhoz jut el – mondta Kiss Anikó vezérigazgató kedden az MTI-nek.
A rádiónak – a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság Médiatanácsa által kiírt pályázatnak megfelelően – 65 százalékban kell zenei tartalmakat sugároznia, ezen belül 42 százalékban magyar zenét. A csatornának emellett közszolgálati tartalmakat is közvetítenie kell, ezt a délután kettő és öt óra közötti Délutáni roadshow című műsorával teljesíti, amelyben munkatársai Budapestről és a vételkörzetben lévő településekről jelentkeznek be, és adnak számot például a forgalmi helyzetről vagy a helyi történésekről. Kiss Anikó hozzátette: hétvégén magazinműsorokkal, például turisztikai vagy autósmagazinnal várják a hallgatókat. A rádió műsorvezetője mások mellett Harsányi Levente, Pordán Petra és Hajdú István színművész, a műsorokat és a híreket pedig a vezérigazgató fogja össze.
A Prodo Voice Studio Zrt. decemberben nyerte el 89,5 MHz-es frekvenciát a médiatanács pályázatán hét évre, a csatorna a Juventus Rádiót váltja itt, amely már egy másik frekvencián, a 103,9 MHz-en sugároz Budapesten. A mintegy 3,3 millió embert elérő fővárosi frekvencia éves médiaszolgáltatási alapdíja 92,5 millió forint plusz áfa.