A viharos május és az árvíz sújtotta június után mindenki nyugodtabb, gondtalan nyárban reménykedik.
A Generali Biztosító azonban azt szeretné, hogy ez ne csak vágyálom, hanem realitás legyen ügyfelei és leendő ügyfelei számára. Ezért most két, különdíj-mentes szolgáltatáscsomagot ad a nyári kockázatok csökkentésére Házőrző lakásbiztosítási termékeihez.
Az szolgáltatások részleteiről Hajas Gábort, a Generali-Providencia Biztosító Zrt. vagyonbiztosítási üzletág igazgatóját kérdeztük.
Milyen szolgáltatási csomagokkal segíti lakásbiztosítással rendelkező ügyfeleit a Generali?
A nyári hónapokkal érkező extra kockázatokkal szemben egy új és egy hagyományokkal rendelkező szolgáltatási csomaggal kedveskedünk ügyfeleinknek. Új szolgáltatásunk a Generali sms viharjelző szolgáltatás, amelyet június 1-vel indítottunk. Másik szolgáltatásunk a Nyári vakációs csomag, amelyet immár hatodik éve minden nyáron ügyfeleink rendelkezésére bocsátunk.
A jelenlegi időjárási körülmények között az sms viharjelző szolgáltatás nagyon hasznos fejlesztés. Milyen meteorológiai események kapcsán küldenek sms-t ügyfeleiknek?
A nyári időszakra a szélvihar, jégeső, felhőszakadás jellemző. Ha ilyen időjárási esemény várható, akkor minden lakás és gépjármű biztosítással rendelkező, e-kommunikációt engedélyező lakossági ügyfelünknek díjmentesen és automatikusan veszélyjelző sms-t küldünk. Az sms-t rövid kármegelőzési tanáccsal együtt az időjárási vészhelyzet bekövetkezte előtt 1-2 órával küldjük ki, hogy legyen idő a szükséges óvintézkedések megtételére, mert célunk, hogy a károk megelőzésében is partnerek legyünk.
Mit rejt másik szolgáltatásuk, a Nyári vakációs csomag?
Nyári vakációs csomagunk olyan különdíj-mentes, kiegészítő kockázatokat tartalmaz minden régi és új Generali lakásbiztosítással rendelkező ügyfelünk számára, amelynek segítségével a nyaralás és pihenés pillanataiban is biztonságban tudhatják vagyontárgyaikat.
Milyen veszélyek esetén segít a biztosító?
Öt biztosítási esemény tartozik a vakációs csomagba, mivel ezek a leggyakrabban előforduló, legtöbb bosszúságot okozó nyári problémák: strandlopás-biztosítás, kerékpárlopás-biztosítás, bankkártya letiltás, biztosítási esemény miatti hazautazás és fagyasztott élelmiszer megromlása miatt keletkezett költségek megtérítése. Az akció ideje alatt kiegészítő biztosításonként egy-egy alkalommal térítjük meg kárt; szolgáltatásunk összege a kár nagyságától függően esetenként maximum 20 000 Ft.
Ezek a szolgáltatások magukért beszélnek, ráadásul nem számolnak fel érte külön díjat, de kérdés, hogy a lakásbiztosítást milyen díjon kínálja a Generali?
A Generali lakásbiztosítása a fentieken túl teljes körű védelmet nyújt elemi és lopáskárokra, üvegtörésre és a vízvezeték-hálózat káraira. Májusban indult és jelenleg is tart egy akciónk, amelynek keretei között kötött Házőrző lakásbiztosítások esetében a tarifában megadható kockázati kedvezményeken túl, most kéthavi díjengedményt adunk.
A kéthavi díjengedményről és a szolgáltatásokról további tájékoztatást a www.generali.hu oldalon olvashatnak.