Belföld

Megint lesz Cadillac Európában

A General Motors ismét bevezeti a Cadillac márkát Európában, ennek érdekében új leányvállalatot alapított Cadillac Europe néven - közölte a konszern hétfőn Zürichben.

Az újonnan alapított vállalat európai szabványoknak megfelelő Cadillac modelleket importál majd az Egyesült Államokból és szerződéses márkakereskedő- és szervízhálózat közvetítésével értékesíti azokat.

A Cadillac modellek forgalmazásával foglalkozó szerződéses márkakereskedői hálózat méretét piackutatást követően állapítják majd meg.

A Cadillac eddig elenyésző mértékben képviseltette magát az európai piacon. 2008-ban még 3.000 autó talált gazdára Európában, 2009-ben viszont a márka holland importőre csődbe ment.

A GM globális prémium márkaként kívánja pozícionálni a Cadillac-et és ennek keretében vezeti be ismét az európai piacra. A Genfi Autószalonon az új Cadillac CTS kupét is bemutatják márciusban.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik