Belföld

Elégedetlenek vagyunk az ügyfélközpontokkal

Minden harmadik hívó elégedetlen a hazai telefonos ügyfélközpontok minőségével - állapította meg egy, a fogyasztói elégedettséget mérő vizsgálat, melyet a Napi Gazdaság idéz.

Minden tizedik telefonáló a kapcsolást sem tudta megvárni, míg az ügyfélszolgálatokhoz fordulók kétötöde szerint sokat kellett várni az ügyintéző jelentkezésére. A válaszadók a telefonközpontok hatékonyságát is kifogásolták, nyolc százalékuk egyáltalán nem jutott közelebb problémája megoldásához, míg több mint egyharmaduknak további ügyintézésre volt szüksége.

Herczog Edit, európai parlamenti képviselő a Napi Gazdaságnak elmondta, olyan javaslatot nyújtott be az EP-nek, amely egy ágazatokra kiterjedő hatástanulmány elkészítését szorgalmazza. Ez a képviselő szerint elvezethet az egységes európai fogyasztói charta megalkotásához, amely uniós szinten szabályozná az ügyfélszolgálatok minőségi követelményeit – olvasható a lapban.

Címkék: Belföld

Ajánlott videó mutasd mind

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, a 24.hu Facebook-oldalán teheted meg. Ha bővebben olvasnál az okokról, itt találsz válaszokat.

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.