Szűcs Balázs, a Magyar Turizmus Zrt. (MT) vezérigazgató-helyettese a lapnak elmondta: a hó elején indult és március végéig tartó marketingkampány eredményeként tovább erősödhet a főváros vonzereje. A tavalyi Winter Invasion akció során 50 ezer vendégéjszakát regisztráltak, és remény van arra, hogy az összesen 250 millió forintos kampány ilyen jó eredményt hoz az idén is.
Az MT vezetője a lapnak beszámolt arról is, hogy tovább bővül a fővárosi szállodák sora is. Bár hivatalosan még nem jelentették be, már bizonyosnak látszik, hogy a befejezés előtt álló visegrádi Hilton mellett további három hotel építését tervezi az amerikai szállodalánc – olvasható a cikkben.
A lap emlékeztet arra, hogy a Hilton-csoport a világ 74 országában rendelkezik szállodákkal, s a félezernél is több Hilton hotel 181 ezer szobával rendelkezik. Két budapesti hoteljük a Várban található Budapest Hilton és a pesti Budapest West End Hilton.