Belföld

Nonstop hívható a BKV

A nap 24 órájában hívható, telefonos ügyfélszolgálatot hozott létre a Budapesti Közlekedési Zrt. (BKV), amely hétfő éjféltől üzemel.

Évente mintegy 64 ezren keresik meg a céget, ezek kétharmada információkérés – közölte Kiesswetter Walter, a cég utaskapcsolatokkal foglakozó osztályának vezetője sajtótájékoztatóján.

A céget sok esetben nehezen lehetett elérni, ezért döntöttek a 0-24 óráig üzemelő „call center” létrehozása mellett. Ezzel jelentősen könnyebbé válik az utasok tájékoztatása – tette hozzá. A beruházás 50 millió forintba került – hangzott el.

Az új rendszer lehetővé teszi, hogy az utasok azonnal azokkal a ügyfélszolgálati munkatársakkal vegyék fel a kapcsolatot, akik a legjobban értenek az adott területhez – mutatott rá Kiesswetter Walter.

A BKV új call centerét ezentúl a 061-258-46-36 számon lehet elérni.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik