Belföld

Nonstop hívható a BKV

A nap 24 órájában hívható, telefonos ügyfélszolgálatot hozott létre a Budapesti Közlekedési Zrt. (BKV), amely hétfő éjféltől üzemel.

Évente mintegy 64 ezren keresik meg a céget, ezek kétharmada információkérés – közölte Kiesswetter Walter, a cég utaskapcsolatokkal foglakozó osztályának vezetője sajtótájékoztatóján.

A céget sok esetben nehezen lehetett elérni, ezért döntöttek a 0-24 óráig üzemelő „call center” létrehozása mellett. Ezzel jelentősen könnyebbé válik az utasok tájékoztatása – tette hozzá. A beruházás 50 millió forintba került – hangzott el.

Az új rendszer lehetővé teszi, hogy az utasok azonnal azokkal a ügyfélszolgálati munkatársakkal vegyék fel a kapcsolatot, akik a legjobban értenek az adott területhez – mutatott rá Kiesswetter Walter.

A BKV új call centerét ezentúl a 061-258-46-36 számon lehet elérni.

Címkék: Belföld

Ajánlott videó mutasd mind

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, a 24.hu Facebook-oldalán teheted meg. Ha bővebben olvasnál az okokról, itt találsz válaszokat.

Image: 73887454, Tíz éve, hogy Bajnai Gordont kormányfõvé választotta a parlament, a 168 Óra pedig ebbõl az alkalomból a könyvet adott ki. A Frontsebészet – A köztársaság utolsó kormánya. A kiadvány azt az egy évet mutatja be, amikor a gazdasági és társadalmi csõd szélén álló országot a Bajnai-kormány vezette, majd szigorú megszorításokkal egyensúlyba állította., Place: Budapest, Hungary, Model Release: No or not aplicable, Property Release: Yes, Credit: smagpictures.com
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.