A mintegy 2,8 millió forint értékű felújítást követően néhány napja átadott, sokak közlekedését megkönnyítő lift az újbóli helyreállításáig nem szállíthat utasokat. A vasúttársaság műszaki szakemberei intézkedtek a lift helyreállíttatásáról – áll a MÁV közleményében.
A vasúttársaság október 4-én helyezte üzembe, és adta át az utazóközönségnek az aluljáró és a peronszint közötti közlekedést megkönnyítő utasliftet. A Nyugati pályaudvar 3. vágányával szemben található felvonó átadására a MÁV esélyegyenlőségi programjának részeként került sor. Üzembe helyezésétől a vasúttársaság azt várja, hogy a lift jelentősen megkönnyíti és meggyorsítja majd az elsősorban mozgáskorlátozottak, kismamák, idősek eljutást az aluljáróba, illetve vissza a peronszintre.
A vasút számára folyamatos problémát jelent, hogy ingatlanjainak ablaküvegeit rendre betörik, időről-időre graffitik jelennek meg az épületek homlokzatain és a várótermekben. A peronok és helyiségek lámpái is gyakran lesznek áldozatai az értelmetlen pusztításnak: összetörik, ellopják ezeket. A padokat sokszor szétverik, a fémszerkezeteket leszerelik, az ajtókat berúgják, a WC-ket szétverik, berendezéseiket ellopják.