A vállalati hatékonyság fejlesztése, a versenyszemléletű, ügyfélközpontú szolgáltatói működés kialakítása komoly kihívást jelent sok közműszolgáltatónak. Ezzel párhuzamosan az intelligens városi illetve regionális információs társadalomstratégiában, tulajdonosi szinteken, illetve a fogyasztók részéről megfogalmazódik az igény az adott településen vagy régióban a különböző közműszolgáltatások egységes ügyfélkapcsolat-kezelésére, számlázására. Ez az ügyfélszolgálati működés hatékonyságának javítása mellett lehetővé teszi az egyablakos ügyintézést és a kapcsolódást az e-kormányzati rendszerekhez.
A központi, összevont ügyfélszolgálati–számlázási tevékenység jelentős hatékonyságnövekedést és költségmegtakarítást eredményez, illetve magas színvonalú, ügyfélközpontú szolgáltatások megvalósítását biztosítja.
A konszolidált szolgáltatás-elszámolás jelentősen megnöveli a szolgáltatók követelésérvényesítési lehetőségeit, továbbá csökkenti behajtási és kintlévőségkezelési, finanszírozási költségeiket.
Az integrált kontrolling / információs rendszer központi monitoring funkcionalitással támogatja a hatékony gazdálkodástervezést és -kontrollingot.
A FusionR® Utility konvergens ügyfélszolgálati támogatása
A FusionR® Utility-rendszer egységes, komplex, megbízható, integrált platformot biztosít a szolgáltatások, ügyfelek és szerződések konszolidált, konvergens nyilvántartására, számlázására, a követeléskezelésre, ezzel biztosítva az intelligens szolgáltató hatékony működését.
A FusionR® Utility működésének középpontjába az egyedi, fogyasztóbarát kiszolgálást, az átfogó ügyfélkapcsolat-menedzsmentet és a hatékonyságot helyezi, ugyanakkor robosztus, nagy tömegű tranzakciókezelést tesz lehetővé. Intuitív grafikus munkafelületekkel támogatja a hatékony ügyfélszolgálati munkát.
A FusionR® Utility paraméterezhetősége biztosítja, hogy a szolgáltató egységes irányítási, értékesítési, ügyfélszolgálati, pénzügyi illetve kontrollingrendszer keretein belül ágazatspecifikus támogatást nyújtson egyedi folyamataik megvalósítására, ugyanakkor eredményesen támogassa a tulajdonos hatékonysági, irányítási és kontrolling követelményeit.
A FusionR® Utility lehetővé teszi a minőségirányított, egyablakos, ügyfélközpontú ügyfélszolgálat kialakítását, mely maximális ügyfél-elégedettséget eredményez, ugyanakkor növeli a holding és tagvállalatainak eredményességét.
A FusionR® Utility a legkorszerűbb webtechnológiákra épülő, robosztus és megbízható, szerverközpontú, platformfüggetlen megoldás. Az ultravékony klienseknek köszönhetően a karbantartás és a rendszerüzemeltetés központosítottan végezhető, a kliensek zéró karbantartást igényelnek.
A technológiai standardok alkalmazásának köszönhetően a FusionR® Utility egyszerűen integrálható a különböző közműszolgáltatásokhoz kapcsolódó műszaki rendszerekhez, a szolgáltatói – illetve önkormányzati, városi portálmegoldásokba.
Az egységes adatbázis-kezelés, az online tranzakciófeldolgozás, a zárt, Workflow-vezérelt folyamatok átlátható és auditálható, minőségirányított vállalati működést és eredményes gazdálkodást eredményeznek. A FusionR® alaprendszer részét képező Workflow-menedzser a szabályozott folyamatok mellett magas fokú rugalmasságot biztosít a projekt során és a bevezetést követően a változások kezelésére.
További információért kérjük látogassa meg weboldalunkat!