A sikert jó részt annak köszönhetik, hogy dinamikusan fejlesztett a japán autóalkatrész-gyártó világcég Magyarországon. A terveknek megfelelően Ercsiben augusztusra elkészült az új üzemcsarnok, amelyben raktárterületek kaptak helyet. A jelentős létszámbővülés miatt szociális helyiségeket, öltözőket, zuhanyzókat is az új épületszárnyban alakítottak ki. Míg az év elején, 140-en dolgoztak a gyárban, jelenlegi létszámuk eléri a 300-at. Az ercsi gyár területén az üzemépületek 3 ezer négyzetméterrel bővültek és a beépített terület nagysága mostanra meghaladja a 10 ezer négyzetmétert. A beruházás költsége meghaladta a 11 millió Eurót. Az új gépsorok 6,9 millió Euróba kerültek. Az új gyártósor azért volt nélkülözhetetlen, mert a Musashi magyarországi gyárának így évi 500 ezer gömbcsukló gyártására lett kapacitása, s a Fiatnak ugyancsak 500 ezer vezérműtengelyt, a Daimlernek pedig 600 ezret képesek termelni. Új termékük lett a lengőkar, amiből 500 ezer darabot képesek az Audinak gyártani.
A három évvel ezelőtt, Ercsibe települt vállalatnál a sorozatgyártás 2002-ben kezdődött. A félmillió darab teljesítményű gyártósoron másfél éve indult a gyártás. Az Ercsiben gyártott Musashi alkatrészék megtalálhatók a lengyel Fiatban, a Hondában, a Rover, a LandRover, Audi és a General Motors autóiban is.