A hatályos jogszabályok szerint a Sodexho Pass utalványok egy meghatározott értékhatárig adómentesen adhatók a dolgozók részére, e határ felett pedig a pénzbeli juttatásoknál jóval kedvezőbb adók terhelik. Ezeket a különböző célra felhasználható utalványokat (pl. étel, melegétel, sport, iskolakezdési, stb.) ma már több mint 6 000 vállalat 750 000 dolgozója, 27 000 egységből álló beváltóhelyen keresztül használhatja fel. Ezek hatékony koordinálására a szolgáltatási utalványértékesítés területén tevékenykedő Sodexho Pass Hungária Kft. ez év tavaszán írt ki pályázatot. Az ügyfélkapcsolati folyamatok CRM rendszerrel való korszerűsítésére vonatkozó tendert az üzleti és pénzügyi szoftverekkel foglalkozó LLP Budapest a Pivotal megoldásával nyerte meg.
A 40 felhasználó által hozzáférhető, az LLP Budapest és a Sodexho Pass Hungária Kft. munkatársai által közösen, mindössze 4 hónap alatt bevezetett megoldás hatékonyabbá teszi az ügyféladatok, a marketing feladatok, az értékesítési lehetőségek és tervek kezelését, valamint a dokumentációs feladatok ellátását. A Pivotal megfelelő testre szabásával a rendszer teljes mértékben igazodik a cég felépítéséhez és adatstruktúrájához, és az integrált adatbázis használatával elkerülhető lett a többszöri adatfelvitel, és közvetlen kapcsolat jött létre a megrendelő által használt vállalatirányítási rendszerrel.
„Az utalványrendszer egymásra épülő, térben és időben egymástól elkülönülő tranzakciók folyamata, melynek működtetése nagyfokú szervezettséget és körültekintést igényel. A Sodexho Pass célja a Pivotal CRM megoldással, hogy nagyméretű ügyfél- és partnerbázisát és a hozzájuk kapcsolódó szolgáltatásokat minél pontosabban és átláthatóbban, a lehető legmagasabb színvonalon teljesítse.” – mondta Bessenyey Bálint, a Sodexho Pass Hungária Kft. ügyvezető igazgatója.
„A professzionális CRM megoldás iránti igény már Magyarországon is nagyon sok cégnél felmerül, viszont ma még csak a bátrabb és kezdeményező cégek vállalják a beruházást, holott ez igen gyorsan megtérül a munkafolyamatok automatizálhatóságával, az információ hatékony feldolgozásával és a tudás biztonságos megosztásával.” – mondta Barbara Dreska, az LLP Budapest és az LLP Csoport ügyvezető igazgatója.
Bár Magyarországon is egyre nagyobb szükség lenne a professzionális ügyfélkezelés elterjedésére, az LLP Budapest által 700 kis- és közepes méretű vállalkozás körében ez év nyarán végzett vizsgálatból is kiderül, hogy többnyire még csak a szolgáltatással és a kereskedelemmel foglalkozó vállalatok, azoknak is csak egy töredéke használ ügyfélkapcsolati megoldásokat.
Ezekről a cégekről (pl. kereskedelmi képviseletek, nagykereskedelmi láncok, stb.) már az is elmondható, hogy tudatosan keresik azokat a megoldásokat, melyek a kereskedelmi, a marketing vagy az ügyfélszolgálati feladatok informatikai támogatását segítik.
###
A Sodexho Passról (www.sodexho-pass.hu
A Sodexho Pass Hungária Kft. a Sodexho Alliance nemzetközi vállalatcsoport tagja, amely a világ 72 országában kínálja szolgáltatásait összesen 314 000 munkatársa segítségével. Tevékenysége világszerte többek között két nagy területre koncentrál: étkeztetés, valamint a szolgáltatási utalványok kibocsátása és értékesítése. A Sodexho Alliance története 1966-ban kezdődött, amikor Pierre Bellon, Marseille-ben megnyitotta első éttermét, s ezzel megteremtette a Sodexho vállalatcsoport alapját. A Sodexho Pass szolgáltatási utalvány üzletága, a Sodexho Pass 1978-ban kezdte meg tevékenységét Franciaországban, és ma már három kontinens 30 országában kínálja utalványait.
A Sodexho Pass magyarországi leányvállalata 1993-ban jött létre. A Sodexho Pass Hungária Kft. csakúgy, mint a Sodexho csoport többi tagja, megalakulása óta céljának tekinti, hogy professzionális szolgáltatásokkal és személyes tanácsadással segítse partnereit a költségtakarékos béren kívüli juttatások területén. Sodexho Pass Hungária Kft. dinamikus fejlődésének köszönhetően, mára 6000 partnerrel dolgozik együtt, melyek több mint 750 000 dolgozójuk számára biztosítják az utalványokat, melyeket az ország legnagyobb, 27 000 egységből álló elfogadó-hálózatában tudnak beváltani.
Az LLP Csoportról (www.llpgroup.com
Az LLP Csoport 1992-ben alakult meg Prágában, napjainkra pedig vezető szerepet vívott ki az üzleti és pénzügyi szoftvermegoldások képviselete terén Közép- és Kelet Európában. Az LLP kínálatában szerepelnek a Pivotal CRM rendszere, a Microsoft Navision és a Microsoft Axapta vállalatirányítási rendszerek, a SunSystems ERP megoldás, az MIS üzletiintelligencia-megoldás, a time@work idő- és költségnyilvántartó szoftver, a Coswin karbantartás menedzsment, illetve a Fourth Shift termelésirányító rendszer. Az LLP 1995-ben kezdte meg kelet-európai terjeszkedését, melynek eredményeként ma már – a prágai mellett – Budapesten, Belgrádban, Bukarestben, Pozsonyban, Szófiában és Zágrábban vannak irodái. Az LLP Csoport a világ számos országában vezet projekteket, így többek között Belgiumban, Olaszországban, Egyiptomban, Venezuelában, Japánban, az Egyesült Államokban és Kanadában. Az LLP Csoport ügyfélköre az üzleti élet különböző területein tevékenykedő cégekből kerül ki, a petrolkémiai ipartól a szállodákon és gyógyszergyárakon keresztül a televízió-állomásokig. Ügyfelei között megtalálható például a BP, a GlaxoSmithKline, a ShellGas (LPG), a Johnson & Johnson, az LNX Rt., a Roche, a KFKI Csoport, a KPMG, a UPS és a Duna Szálloda Rt.
További információk:
LLP Budapest, Paul Brigitta, indirekt marketing koordinátor
(telefon: 412-2400, e-mail: Brigitta.Paul@llpgroup.com