A forgalom 1,46 milliárd dollár volt, 29 százalékkal több a tavalyi harmadik negyedévi 1,13 milliárdnál – jelentették a cégnél csütörtökön, tőzsdezárás után.
Az Amazon.com a fogyasztói bizalom általános csökkenése közepette olcsóbb ajánlataival nyert teret a hagyományos kereskedelmi formákkal szemben az utóbbi tizenkét hónapban. Az eredménye mindazonáltal az általános piaci helyzetet is tükrözte, amennyiben elmaradt a második negyedévitől, elsősorban éppen az árengedmények miatt.
Az Amazon.com adózott eredménye a második negyedévben 76 millió dollár, részvényenként 18 cent volt, az egy évvel korábbi 43 millió dollár, részvényenként 11 cent adó utáni veszteség helyett. A második negyedben a cég bevétele 1,39 milliárd dollárt tett ki.
Az Amazon.com Inc. csütörtökön, előzetes adat szerint, 39,47 dolláron végzett a Nasdaqon, 1,12 dollárral, azaz 2,92 százalékkal drágábban, mint szerdán. Csütörtökön 39,30 dolláron nyitott. Ötvenkét héten belül 57,82-34,85 dollár között alakult.