Az idén már működni fog Pécsett, Szegeden, Debrecenben Miskolcon és Győrben a közös, ám a két márkát egymástól jelképesen elkülönítő szalonegyüttes. Hosszabb távon Kecskeméten és Székesfehérváron is telepítene márkakereskedést a magyarországi vezérképviselet.
A Cél Motors korábban a Ford konszern márkái közül csak a Jaguár kizárólagos importőre volt, az idén januárban vette át a Land Rovert, amelyet addig a Wallis forgalmazott Magyarországon. A két márka értékesítését külön azonban nem lehet hatékonyan működtetni egy Magyarország méretű piacon, ezért eddig a Cél Motors nem épített ki országos hálózatot.
Az új márkakereskedéseket a cég saját maga működteti, esetleg vállalkozót bíz meg a menedzsment feladatok ellátásával – mondta Vadas Tamás.
Az új márka értékesítése a várakozásnak megfelelően alakul, az idei évre tervezett 260 darabos értékesítés időarányos része teljesült. Tavaly a Wallis mintegy 200 darab Land Rovert adott el a magyar piacon. Jaguárból az idén 140 eladását tervezik a tavalyi 120 után.