Belföld

Jól indult az év a Malévnál

A Malév új üzletpolitikájának köszönhetően 2004 első másfél hónapjában kimagasló eredményeket ért el.

A tavalyi év végén megújult, egyszerű, átlátható és elérhető árstruktúrával jelentkező nemzeti légitársaság a kimutatások szerint jó eredményeket ért el januárban, illetve február első felében.

A légitársaság az AEA, Association of European Airlines kimutatásai szerint igen előkelő helyet foglal el számos területen. A Malév az első helyet tudhatja magáénak az európai forgalomnövekedés (24 százalékos pozitív változás 2003 hasonló időszakához képest). A kimutatás szerint a szintén kitűnő harmadik helyet érte el a nemzeti légitársaság a teljes nemzetközi forgalomnövekedés (17,6 százalék) terén is.

Az online értékesítés területén is kedvező eredményeket tud felmutatni a cég. A 2003. december 22-én indult internetes jegyértékesítés következtében az első 10 hét alatt több mint ezer utas választotta a jegyvásárlásnak ezt a módját, több mint 60 millió forintot generálva a légitársaságnak. A legkeresettebb célállomások között van London, Párizs, Stockholm, Brüsszel és Dublin is.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik