A tranzakció befejezése után a Lufthansa részesedése 18,3 százalékról 5,1 százalékra csökken Amadeusban. A vállalat egy órán belül 78 millió darab „A” részvényt értékesített intézményi befektetők körében, részvényenként 5,05 eurós áron.
A tranzakció során a Lufthansa 394 millió eurós bevételhez jut, amely 290 millió eurós könyvelés szerinti profitot jelent a Légitársaság számára az idei pénzügyi évben.
A GlobeGround és a DHL eladását követően, a Lufthansa ezzel a lépéssel következetesen folytatja aktív portfolió-menedzsment politikáját. „Logikus, stratégiai jelentőségű és – a jelenlegi piaci környezetet figyelembe véve – bölcs döntést hoztunk. „A Lufthansa Csoport stratégiájának fontos részét képezi a portfolió folyamatos felülvizsgálata. Amadeus részvényeink értékesítésével és az így realizált értéknövekedéssel tovább erősítjük sajáttőke-alapunkat és így a Lufthansa Csoportot” – mondta Wolfgang Mayrhuber, a Deutsche Lufthansa AG elnök-vezérigazgatója.