Belföld

A Mol a szlovén piac 10 százalékára tör

Négy éven belül 10 százalékos piaci részesedést célzott meg a Mol a szlovén piacon. Ennek érdekében több új töltőállomást nyitnak - áll a társaság lapunkhoz eljuttatott közleményében.

Hosszú távú stratégiai céljainak megfelelően, illetve annak érdekében, hogy a szlovén piacon is erősítse pozícióját, a Mol Rt. három új töltőállomást adott át Celjén, Litiján és Kocevjén, ezzel immár ötre növelve a Szlovéniában működő töltőállomások számát.

A Mol arra törekszik, hogy Közép-Európa legtekintélyesebb integrált olajvállalatává váljon és középtávon 10 milliárd dolláros tőkével bíró multinacionális vállalatként jelenjen meg Európa piacain.

A szlovén piacot illető célkitűzésünk az, hogy 2007-re 10 százalékos piaci részesedést érjünk el, mintegy 40 egységet üzemeltetve. A most felavatott három töltőállomással immár öt benzinkutat működtetünk Szlovéniában, és hálózatfejlesztési programunknak köszönhetően az idei év végére további három benzinkutat avatunk.

A most átadott töltőállomások a Mol által forgalmazott termékek és színvonalas szolgáltatások teljes skáláját kínálják. Felszereltségükben a legkorszerűbb környezetvédelmi követelményeknek is megfelelnek. Minden üzemanyag már most megfelel a 2005-ben érvénybe lépő európai normáknak, mind az összetétel, mind a minőség tekintetében.

Dr. Szórád József, a Mol Lakossági Szolgáltatások Divíziójának ügyvezető igazgatója elmondta: „Az a célunk, hogy a szlovén polgárok és a Szlovéniában utazók is egyre gyakrabban vehessék igénybe a Mol által nyújtott kényelmet és színvonalas szolgáltatásokat”.

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik