A GVH azért indított verseny-felügyeleti eljárást a társaság ellen, mert felmerült annak gyanúja, hogy Bio-Glukozamin 400 elnevezésű funkcionális készítményét a cég gyógyhatású készítményként reklámozza, holott az valójában élelmiszer, és ezzel megtéveszti a fogyasztókat.
Erre utalnak a készítmény reklámozásához használt álltások: “állítsa helyre az elhasználódott, fájó izületeit Bio-Glukozaminnal”, “segít, hogy az izületek újra tökéletesen működjenek”, illetve a jelzők használata is ezt sugallja: “legbiztonságosabb”, “leghatékonyabb”,” legjobb”.
A versenytanács csütörtöki tárgyalásán megállapította, hogy a cég reklámjával megtévesztette a fogyasztót, így jogsértést követett el. A versenyhatóság a jogsértő magatartás további folytatását megtiltotta, illetve kétmillió forint bírságot szabott ki.