Az igazgató az MTI érdeklődésére elmondta, hogy az első fél évben 1,2-1,3 millió mobilkészülék talált gazdára a magyar piacon. Hozzátette: a második fél év várhatóan erősebb lesz, mivel a negyedik negyedév mindig jelentős növekedést hoz magával.
Wágner Tibor közölte, hogy piackutatási adatok hiányában nehéz a magyar piacról pontos adatokat mondani, de becslésük szerint az első fél évben a Sony-Ericsson mobilkészülékeinek részesedése meghaladta a 25 százalékot.
Wágner Tibor elmondta, hogy a mobilkészülék-piac eladásainak növekedését a mobilszolgáltatók között kialakult nagyon éles verseny hozta magával, s ez a beszállítóknak mindenképpen előnyös.
Az igazgató anyavállalati szabályokra hivatkozva nem közölt abszolút számokat a Sony-Ericsson magyarországi árbevételéről és készülékeladásairól, ám annyit elárult, hogy további növekedésben bíznak. Részben azért is, mert a társaság több új multimédiás készüléket dob hamarosan a piacra.
A sajtótájékoztatón a Sony-Ericsson több új mobilkészüléket és új fejlesztésű tartozékot mutatott be, köztük a T230-as típusú fiataloknak szánt szórakoztató alkalmazásokat és mobiljátékokat is tartalmazó telefont. Wágner Tibor elmondta, hogy a Sony-Ericsson készülékek átlagára 2003. második negyedévében 190 dollár fölé nőtt, az első negyedévi 167 dollárról.
Kifejtette: a Sony azért is tudta növelni készülékeinek átlagárát, mert több olyan megoldást is tartalmaznak, amelyek a piacon újdonságnak számítanak, s ezért a vevők keresik ezeket a készülékeket. Az elmúlt időszak nagy sikere volt a T610-es készülék, amely világszerte nagyon népszerű volt. Az igazgató elmondta: a Sony-Ericsson számára siker, hogy a piaci részesedését alapvetően a multimédiás készülékek eladása révén tudja növelni.