Kerék Csaba a lap kérdésére elmondta: ha mérlegre tenné személyes és üzleti kapcsolatait, kiderülne, hogy 50-50 százalékban van kapcsolatuk mindkét oldallal, politikai ügye pedig nem volt a cégnek. Az, hogy egy ügyet átpolitizálnak, az más kérdés – tette hozzá Kerék Csaba.
„Érdekes módon általában a baloldallal hoznak bennünket kapcsolatba, pedig – bár nem akarok tippeket adni – van olyan vállalkozásunk, ami az ellenkező oldalhoz kapcsolható áttételesen” – mondta Kerék Csaba, majd hozzátette: „Mi nem vagyunk baloldali vállalkozók.”
Arra a kérdésre, hogy valójában kik a tulajdonosai az amerikai Brittonnak, Kerék nem tudott válaszolni, mivel az ő cégük csak a cég hivatalos felületével áll kapcsolatban.
Kerék Csaba elmondta, hogy bár nem tud a cég tulajdonosairól, „de ezer százalék”, hogy nem politikusok állnak az amerikai cég hátterében, akkor ugyanis „valamilyen kapcsolattartónak meg kellett volna jelennie, ennek ki kellett volna derülnie a számunkra.”
A Figyelő e heti számában megjelent információk szerint Kerék Csabának és üzlettársának sok szocialista kapcsolata van. Ezzel kapcsolatban az üzletember elmondta: valóban egy igazgatóságban dolgozott például Fehér Erzsébettel, de ebből – állítja – következtetést nem lehet levonni. Kerék hozzátette: azokat sajnálja, akik valamikor kapcsolatba kerültek vele, és most együtt említik nevüket a Brittonnal.
Az origo.hu megkérdezte a Britton Magyarország vezetőjét, valóban adtak-e autót Puch Lászlónak, az MSZP pénztárnokának? Kerék Csaba szerint kiderült, hogy nem neki adták el a Peugeot 607-est. „Ha most Puch László a tulajdonosa és ő használja, az meglepő, de ebből nem lehet semmilyen következtetést levonni” – tette hozzá Britton-vezető.
Az MSZP pénztárnoka, Puch László a Magyar Nemzet kérdésére azt ismerte el, hogy a K&H-botrány, illetve a Pannonplast-felvásárlás során ismertté vált Britton Kft.-től származik az a luxusautó, amelyet ma is használ.