Belföld

Csökkent a brit WPP nyeresége

A brit WPP csoport - a világ reklámvállalkozásai között jelenleg a harmadik - pénteken a dollár árfolyamváltozásával indokolta, hogy adózatlan nyeresége az idei év első felében közel 5 százalékkal 202,9 millió angol fontra mérséklődött.

A WPP arra számít, hogy jövőre forgalma és eredménye is javul. A féléves eredmény valamivel jobb, mint az elemzők várakozása, melyek átlagában 200 millió fontnál kisebb összeg szerepelt. A WPP ugyanakkor nem tudott beszámolni bevételeinek növekedéséről, legalábbis a régebbi, azaz a tavaly óta megszerzett vállalkozások bevételeivel nem számoló adat javulásáról. A cég szerint a hirdetők még most is visszafogják hirdetési kiadásaikat, javulást egyelőre csak az észak-amerikai piac ígér – derül ki a Reuters jelentéséből.


 

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, a 24.hu Facebook-oldalán teheted meg. Ha bővebben olvasnál az okokról, itt találsz válaszokat.

24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.