Belföld

Idén 256 millióba kerül augusztus 20.

A 2003. augusztus 20-i nemzeti ünnep központi állami rendezvényeinek megszervezésére és lebonyolítására kiírt közbeszerzési pályázatot a Nexus Reklámügynökség Kft., a Nike-Fiocchi Sportlőszergyártó Kft. és a Mindshare Médiaügynökség Kft. által alkotott konzorcium nyerte. Ezt hétfői sajtótájékoztatóján jelentette be a bíráló bizottság elnöke.

A pályázat kiírása április 30-án jelent meg a Közbeszerzési Értesítőben. A május 26-i határidőig 10 pályázó (ebből 7 konzorcium) nyújtott be ajánlatot.

A héttagú testület egyhangú javaslata alapján a közbeszerzési eljárás nyertese a Nexus Reklámügynökség Kft., a Nike-Fiocchi Sportlőszergyártó Kft. és a Mindshare Médiaügynökség Kft. által alkotott konzorcium, amely nettó 255 999 034 forintért vállalta az ünnepi rendezvények megszervezését és lebonyolítását. Ez a konzorcium kérte szolgáltatásaiért a legkisebb értékű ellenszolgáltatást és ajánlatuk további értékelési szempontok esetében is a legjobb volt.

A győztes pályázó az ünnep középpontjába a nemzeti összefogás gondolatát állította. A Szent Istváni hagyományok, az értékőrzés, az államalapítás történelmi tette mellett nagy hangsúlyt kap a programokban a közös jövő érdekében történő összefogás. A szervezők – a hagyományos rendezvények mellett – látványos vízi fesztivált is rendeznek a Lánchíd és a Margit híd között.


A nyertes pályázat értelmében az ünnep legfontosabb célcsoportját a gyermekek jelentik majd. A gyermekprogramok központja a Margitsziget lesz, ahol változatos programok várják az érdeklődőket. A fővárosban félszáz helyszínen az utcazenészek fesztiváljának résztvevői is fellépnek.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik