Az egyesüléstől mindkét vállalat jelentős hatékonyságnövekedést vár: a 2003-as árbevétel, mely kizárólag internetes fejlesztésekből származik, a tervek szerint már meghaladja a 100 millió forintot.
A Big Fish közel három éve meghatározó szereplője a magyar internetszektornak, olyan portálok elindításában működött közre, mint a Habostorta, az Est, a BigBrother, az MNO vagy a Tőzsdecápa. Vállalati ügyfelei közé tartozik az Argosz Biztosító, az Axelero/Origo, a Concorde, a Generali, a G’Roby, a K&H Bank, a Nestlé, az Unilever, illetve a Vivendi.
A CMT az egyesülésbe olyan ügyfeleket hoz magával mint a Fundamenta, a Fundy, a Hírkereső, a MALÉV, illetve a a Trigránit Csoport.
Az egyesült vállalat Big Fish Internet Kft. néven működik tovább, új vezetője a CMT korábbi ügyvezető igazgatója, Haász Gabriella lesz. A cég a fúzió elkalmából megújította honlapját is, amelyen immáron nem csupán a cég referenciamunkáiról szerezhetünk információkat.