Konferencia dátuma: 2003. június 5. Konferencia ára: 28000 Ft + 25% ÁFA Kedvezmények: 2003. május 22-ig: 25000 Ft + 25% ÁFA 2003. május 8-ig: 23000 Ft + 25% ÁFA Konferencia helyszíne: Hotel Mercure Buda Budapest I. kerület Krisztina krt. 41-43. | ||||||||
|
Konferencia célja:
Konferenciánk átfogó képet ad arról, hogyan alkalmazzák Magyarországon, illetve világszerte a designt: több iparág releváns példáinak és módszereinek bemutatásán keresztül áttekintjük, hogyan válhat a forma, a csomagolás, illetve az arculat az imidzserősítés és az eladásnövelés hatékony eszközévé.
Konferencia célcsoportja:
Csomagolás- és formatervezők, vállalatok marketingszakemberei, brand- és termékmenedzserek, grafikusok, art directorok, reklámügynökségek szakemberei, piackutatók, termékfejlesztési szakemberek
Nagy Zoltán Péter |
levezető elnök: Nagy Zoltán Péter Content Director, Figyelő Fórum
Tervezett témák, előadók felkérés alatt:
9.00 regisztráció
9.30 levezető elnök bevezetője
9.40 Mi a design? Milyen a jó design titka?
Dr. Lissák György formatervező, Magyar Iparművészeti Egyetem
10.00 kérdések
10.10 A design nézettségre gyakorolt hatása. Érvek az új arculat bevezetése mellett az RTL Klub-nál
Kolosi Péter programigazgató, RTL Klub
10.30 kérdések
10.40 Trendteremtés. A Sony designkultúrája.
Ramocsa Péter értékesítési és marketing igazgató,
Sony Magyarország
11.00 kérdések
11.10 kávészünet
11.30 Az iroda, mint névjegy: egy látványos irodabelső, mint kommunikációs eszköz illetve ennek hatása az ügyfélszerzésre
Barna Tamás ügyfélkapcsolati igazgató, Fabricius Gábor kreatív igazgató Republic of Art
11.50 kérdések
12.00 A design, mint a brandépítés kiemelten hangsúlyos kampányeleme: EstTaxi
Papp Gábor marketingigazgató, EST MEDIA
12.20 kérdések
12.30 ebédszünet
Szilágyi Péter |
14.20 Web- design Szilágyi Péter ügyvezető igazgató, Mirai Interaktive
14.40 kérdések
14.50 Tradíció és jövőorientáltság. A herendi porcelán múltja és jövője
Somogyi Róbert Herendi Porcelán Rt.
15.10 kérdések
15.20 Image növelés-valóságos haszon. A csomagolás redesign, mint eladásnövelő eszköz
Heineken
15.40 kérdések
15.50 Magyar fogyasztótipológia a design szempontjából? Emocionális és racionális döntések a hazai gépjármű értékesítésben az új Volkswagen Transporter példáján keresztül
16.10 kérdések
16.20 konferencia összefoglaló
16.40 konferencia zárás
A hotel megközelítése:
A hotel felszíni parkolójában korlátozott számban ingyenes parkolás lehetséges. Bejárat a szálloda mögött, a Kosciuszko Tádé utca felől.
– A résztvétel lemondását írásban a rendezvény előtti 5.napig fogadjuk el. –