Belföld

Design és arculat

Eladásnövelés, vásárlásösztönzés

Napjainkban egyre több szereplő próbál meg termékével egyre nagyobb részesedést kihasítani a piaci tortából, ezért megnőtt az igény az indirekt kommunikációs eszközök minél hatékonyabb igénybevételére. Az egyediség formával, csomagolással történő kialakítása a növekvő fontosságú márkaépítés egyik legfontosabb lépcsője , ilyen formán hozzájárul a termék a fogyasztó fejében történő tiszta pozicionálásához. Mivel a design az eladásnövelés és vásárlásösztönzés egyik leghatékonyabb eszköze, ma már a termékfejlesztésben és a marketingkommunikációban mind nagyobb szerepet kap a forma- illetve csomagolástervezés, valamint az adott termék, cég vagy szolgáltatás arculata.













Konferencia dátuma:

2003. június 5.

 

Konferencia ára:

28000 Ft + 25% ÁFA

 

Kedvezmények:


2003. május 22-ig:

25000 Ft + 25% ÁFA

 

2003. május 8-ig:

23000 Ft + 25% ÁFA

 

 

Konferencia helyszíne:

Hotel Mercure Buda

Budapest  I. kerület Krisztina krt. 41-43.

 



Design és arculat 1

 








 
Design és arculat 2

 

Konferencia célja:
Konferenciánk átfogó képet ad arról, hogyan alkalmazzák Magyarországon, illetve világszerte a designt: több iparág releváns példáinak és módszereinek bemutatásán keresztül áttekintjük, hogyan válhat a forma, a csomagolás, illetve az arculat az imidzserősítés és az eladásnövelés hatékony eszközévé.

Konferencia célcsoportja:
Csomagolás- és formatervezők, vállalatok marketingszakemberei, brand- és termékmenedzserek, grafikusok, art directorok, reklámügynökségek szakemberei, piackutatók, termékfejlesztési szakemberek





Design és arculat 3
Nagy Zoltán Péter


levezető elnök: Nagy Zoltán Péter Content Director, Figyelő Fórum


Tervezett témák, előadók felkérés alatt: 

9.00  regisztráció
9.30  levezető elnök bevezetője


9.40   Mi a design? Milyen a jó design titka?
Dr. Lissák György
formatervező, Magyar Iparművészeti Egyetem
10.00  kérdések


10.10 A design nézettségre gyakorolt hatása. Érvek az új arculat bevezetése mellett az RTL Klub-nál
Kolosi Péter
programigazgató, RTL Klub 
10.30 kérdések


10.40 Trendteremtés. A Sony designkultúrája.
Ramocsa Péter
értékesítési és marketing igazgató,
Sony Magyarország
11.00  kérdések


11.10  kávészünet


11.30  Az iroda, mint névjegy: egy látványos irodabelső, mint kommunikációs eszköz illetve ennek hatása az ügyfélszerzésre
Barna Tamás ügyfélkapcsolati igazgató, Fabricius Gábor kreatív igazgató Republic of Art
11.50 kérdések


12.00  A design, mint a brandépítés kiemelten hangsúlyos kampányeleme: EstTaxi
Papp Gábor
marketingigazgató, EST MEDIA
12.20  kérdések


12.30  ebédszünet





Design és arculat 4
Szilágyi Péter


14.20  Web- design    Szilágyi Péter ügyvezető igazgató, Mirai Interaktive
14.40  kérdések


14.50  Tradíció és jövőorientáltság. A herendi porcelán múltja és jövője
Somogyi Róbert
Herendi Porcelán Rt.
15.10  kérdések


15.20   Image növelés-valóságos haszon. A csomagolás redesign, mint eladásnövelő eszköz 
Heineken
15.40   kérdések
 
15.50  Magyar fogyasztótipológia a design szempontjából? Emocionális és racionális döntések a hazai gépjármű értékesítésben az új Volkswagen Transporter  példáján keresztül
16.10  kérdések


16.20  konferencia összefoglaló
16.40  konferencia zárás 


A hotel megközelítése:
A hotel felszíni parkolójában korlátozott számban ingyenes parkolás lehetséges. Bejárat a szálloda mögött, a Kosciuszko Tádé utca felől. 




Design és arculat 5


– A résztvétel lemondását írásban a rendezvény előtti 5.napig fogadjuk el. –

Ajánlott videó

Olvasói sztorik