Belföld

A Tchibo nem tart az erősödő konkurenciától

A német Tchibo kávékonszern nyugodtan szemléli az új kávézók támasztotta, erősödő konkurenciát, és bízik saját elképzelésében - jelentette ki John Karakadas, a Tchibo kávépörkölő vállalat elnöke.

Árgus szemekkel követjük a piaci történéseket, de nagyon elégedettek vagyunk saját üzleti modellünkkel – mondta. A nagyvárosok divatos kávézói nem azt bizonyítják, hogy nagy vendéglátó-hálózattá tudnának nőni – idézte a Tchibo elnökét a német dpa hírügynökség.

Általában az a hosszú távú irányzat, hogy az emberek többet esznek és isznak útközben, és kevesebbet otthon. Nem új ötlet tehát kávét házon kívül kínálni – magyarázta a Tchibo elnöke. Vállalata évtizedek óta sikeres azzal a módszerrel, hogy a kávéüzletekben inni is kínál kávét. A nem otthoni kávéztatásban a Tchibo a legnagyobb a német piacon, a cégelnök szerint. Úgy vélte, hogy piaci fogásaikat a versenytársak nem tudják egykönnyen lemásolni.

A Tchibonak Németországban 850 boltja van, közülük 240-ben inni is lehet kávét. Emellett a Tschibo több mint ezer péküzletben van jelen, és kínál fogyasztásra főzött kávét. Éppen ez az üzletág bővül tovább erősen, és középtávon a Tchibo további ilyen üzletek nyitását tervezi.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik