Belföld

A Mol a horvát sajtóban lobbizik

Eddig példátlan méretű sajtókampány keretében igyekszik a Mol meggyőzni a horvát nyilvánosságot az INA állami kőolajtársaság részvényeinek esetleges magyar kézbe adásának pozitív hatásáról - írja a Népszabadság.

Az országos napilapokban kétoldalas fizetett szövegek jelentek meg, melyek vezérszólama az, hogy a Mol szerepel az amerikai Forbes magazinnak a világ legjobb vállalatait összegző listáján.

A Mol az eddigi tevékenységének példájaként a szlovák Slovnafttal szerzett tapasztalatait emeli ki. Értesüléseink szerint a horvát kormány június végére hozza meg döntését a 25 százalékos részvénycsomag sorsáról. A Mol mellett az orosz Rosznyeft és az osztrák OMV maradtak versenyben. A zágrábi szakkörökben a Mol sajtóoffenzíváját általában korrektnek és tárgyilagosnak ítélik meg.


 

Ajánlott videó

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, a 24.hu Facebook-oldalán teheted meg. Ha bővebben olvasnál az okokról, itt találsz válaszokat.

24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.