Belföld

Javuló szolgáltatások a MÁV-nál

Szeptembertől érezhetően javulni fog a MÁV telefonos helyfoglalási rendszere a kiépítés alatt lévő új call-center üzembe helyezését követően - hangsúlyozta Vizsy Ferenc, a MÁV személyszállítási üzletág-vezetője kedden sajtótájékoztatón Budapesten.

Vizsy Ferenc, a MÁV személyszállítási üzletág-vezetője elmondta, a telefonos helyfoglalási szolgálat az ország minden részéből elérhető lesz. A helyfoglalás mellett az átadást követően rövid időn belül javulni fog az információszolgáltatás is.

Vizsy Ferenc szólt arról, hogy az InterCity vonatokon az “Plusz 50 százalék kényelem” elnevezésű akció keretében az InterCity teljesáru, minimum 100 kilométeres távolságra szóló jegyüket legalább tíz nappal korábban megvásárló utasok péntek és vasárnap kivételével a másodosztályú jegyükért első osztályon utazhatnak augusztus 31-ig.


 

Ajánlott videó

Olvasói sztorik