Belföld

Élő CRM bemutató a .Net laborban

Élő bemutató keretében ismertette a Microsoft-HP. Net Laborban május 8-án ügyfélkapcsolat-menedzsment rendszerét a hazai CRM bevezetések fontos képviselője, az LLP Budapest Kft.

A szeminárium gyakorlati példákon keresztül nyújtott áttekintést a CRM rendszerről mindazon vállalatok képviselői számára, akik az ügyfélkapcsolatok megfelelő kezelését stratégiai kérdésnek tartják cégüknél.

A szeminárium első részében az LLP Budapest az ügyfelekkel és potenciális ügyfelekkel kapcsolatot tartó legfontosabb üzleti területek (marketing, kereskedelem, ügyfélszolgálat-szerviz) közötti információs szakadék feloldásának lehetőségeit tárta fel. Az ügyfélszolgálati feladatok egyik fontos területének tartják például az ügyfél folyamatos tájékoztatását probléma esetén – nemcsak a hiba elhárítása után, hanem olyan esetekben is, amikor egy adott hibát nem lehet azonnal orvosolni, illetve annak feltárása hosszabb időt vesz igénybe. Az egyes osztályok közötti szervezett kommunikáció biztosítja és gyorsítja ezt a tájékoztatást.

„A hosszú távú, eredményes ügyfélkapcsolatok kiépítése túlságosan fontos ahhoz, hogy a vállalatok ilyen irányú törekvéseit pusztán informatikai félmegoldásokkal támogassuk, ezért választottuk annak a terméknek a képviseletét, amely a hazai igényeket tökéletesen kiszolgálják.” – fogalmazta meg Porosz Péter, az LLP Budapest CRM üzletágának igazgatója. „Tapasztalataink szerint a hazai ügyfelek jelenlegi igényei elsősorban a vállalatok kereskedelmi- és marketingmunkájának automatizálására vonatkoznak.”

A szeminárium második része az irodai CRM-alkalmazás terepen történő meghosszabbítási lehetőségére adott alternatív javaslatokat. Ennek keretében az LLP szakértői internetes GPRS kapcsolaton keresztül élőben mutatták be, hogyan tehető egyszerűbbé és költséghatékonyabbá azoknak a munkatársaknak a munkája, akik szinte folyamatosan az irodán kívül végzik a tevékenységüket (pl. kereskedők, szervizesek). A megoldás megmutatta, hogy az ügyfél és partner adatbázis, valamint a rendszer kezelőfelülete mobil eszközökön keresztül (laptop, palmtop, WAP-os mobiltelefon), akár Windows-os alkalmazással, vagy web-böngészővel is elérhető.

A szeminárium résztvevőinek az egyik fontos kérdése az volt, hogy a CRM rendszer és az általuk már használt egyéb megoldások (pl. ERP rendszer) hogyan integrálhatók egymással. Az LLP képviselői szerint ma már szinte természetes, hogy alig van a piacon „zöld mezős” beruházás, ezért a rendszereknek nagymértékben átjárhatónak kell lenniük egymással. A Pivotal rendszernél ez nem jelent problémát, mert nyitottsága és szabványossága révén könnyen integrálható más rendszerekkel is.

###

Az LLP Csoportról (www.llpgroup.com):
Az LLP Csoport 1992-ben alakult meg Prágában, napjainkra pedig vezető szerepet vívott ki az üzleti és pénzügyi szoftvermegoldások képviselete terén Közép- és Kelet Európában. Az LLP kínálatában szerepel a time@work idő- és költségnyilvántartó szoftver, a Pivotal CRM rendszere, a SunSystems ERP megoldása, a Microsoft Business Solutions-Navision ERP rendszer, a Fourth Shift termelésirányító megoldása, illetve az Ariba B2B elektronikus beszerzési rendszere. Az LLP 1995-ben kezdte meg kelet-európai terjeszkedését, melynek eredményeként ma már – a prágai mellett – Budapesten, Bukarestben, Pozsonyban, Szófiában és Zágrábban vannak irodái. Az LLP Csoport ügyfélköre az üzleti élet különböző területein tevékenykedő cégekből kerül ki, a petrolkémiai ipartól a szállodákon és gyógyszergyárakon keresztül a televízió-állomásokig. Ügyfelei között megtalálható például a BP, a GlaxoSmithKline, a ShellGas (LPG), a Johnson & Johnson, a Mirato, a Roche, a KPMG, a UPS és a Duna Szálloda Rt.

További információk:
LLP Budapest Kft. – Paul Brigitta
Tel.: 412-2400, Fax: 412-2401
E-mail: Brigitta.Paul@llpgroup.com
Web: www.llpgroup.com

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik