Belföld

Hipermarketben is értékesít a Credit Suisse Life & Pensions Biztosító

Gyökeresen átalakított értékesítési rendszere egyik új elemeként néhány napja a Tesco áruházban is értékesít a Credit Suisse Life & Pensions Biztosító. A biztosító tavaly több, mint másfél milliárd forintos díjbevétel-csökkenést szenvedett el, idén azonban már jóval piac fölötti növekedést tervez - mondta az Econewsnak Gecser Ottó, a Credit Suisse Life & Pensions Biztosító értékesítési igazgatója.

A Credit Suisse Life & Pensions Biztosító tavaly 4,16 milliárd forint díjbevétellel zárt, ami több mint 27,8 százalékkal maradt el az egy évvel korábbi 5,77 milliárd forinttól. A biztosító piaci részesedése 0,84 százalékra csökkent 2002 végére.

A díjbevétel-csökkenést a Winterthur és a Credit Suisse csoportok egyesülése is okozta, illetve az, hogy a Winterthur International nagy ipari vagyonbiztosítási portfóliója Magyarországon átkerült az XL Biztosítóhoz. Ennél azonban fontosabb, hogy “többet koncentráltunk magunkra, mint a piacra” – Gecser Ottó. A tulajdonosi körben történt változással együtt ugyanis a biztosító nemzetközi irányítási rendszere is megváltozott, illetve a magyarországi cég stratégiája is új alapokra helyeződött.

A Tesco-val kötött megállapodás egy kísérlet. 2002-ben 50 millióan fordultak meg a bevásárló központokban, így a hipermarketek jó kapcsolatfelvételi lehetőségek lehetnek. Hasonló született már koárbban a Shell-lel is: 2002 végétől a Shell hálózat 34 kútjánál lehet Credit Suisse utasbiztosítást kötni.

A Credit Suisse Life & Pensions az elmúlt hónapokban mintegy 20 százalékos létszámcsökkentést is végrehajtott: az alkalmazottak száma 300-ról 230-ra csökkent.


 

Ajánlott videó

Olvasói sztorik