Reál pont néven országos élelmiszerbolt-hálózatba szervezi 1600 kisebb alapterületű partnerüzletét a Reál Hunária Élelmiszer-kereskedelmi Rt. Kujbus Tibor, a társaság vezetője elmondta, a szupermarket-méretű 311 Reál élelmiszerüzlet mellett a családi vállalkozások által üzemeltetett boltokat, illetve a több, 30-100 négyzetméter eladóterű bolttal a céghez csatlakozott vállalkozók különféle elnevezésű kisebb hálózatát hozzák a közös név alá, s ezáltal ezek az üzletek a beszállítókkal szemben is előnyösebb elbírálásban részesülhetnek.
A Reál Rt. Ugyanis úgy véli, hogy a társaság árbevételének mintegy 50-60 százalékát adó kis boltok számára az egységes láncba szerveződés nyújthat olyan segítséget, amelynek révén az uniós csatlakozást követően is eredményesen működhetnek. Az arculatváltás mintegy 100 millió forintba kerül, nem számítva a további marketingköltségeket, amelyeket részben már a társaság regionális központjai fedeznek.