Belföld

Új élelmiszerbolt-hálózat születik

Reál Pont néven önálló hálózatba szervezi kisebb alapterületű partnerboltjait a Reál Hungária Élelmiszer-kereskedelmi Rt. – tájékoztatta a Világgazdaságot a cég vezetője. A lépéssel azt akarják elérni, hogy a családi vállalkozások által üzemeltetett egységek is kedvezőbb feltételekkel tárgyaljanak a beszállítókkal.

Reál pont néven országos élelmiszerbolt-hálózatba szervezi 1600 kisebb alapterületű partnerüzletét a Reál Hunária Élelmiszer-kereskedelmi Rt. Kujbus Tibor, a társaság vezetője elmondta, a szupermarket-méretű 311 Reál élelmiszerüzlet mellett a családi vállalkozások által üzemeltetett boltokat, illetve a több, 30-100 négyzetméter eladóterű bolttal a céghez csatlakozott vállalkozók különféle elnevezésű kisebb hálózatát hozzák a közös név alá, s ezáltal ezek az üzletek a beszállítókkal szemben is előnyösebb elbírálásban részesülhetnek.

A Reál Rt. Ugyanis úgy véli, hogy a társaság árbevételének mintegy 50-60 százalékát adó kis boltok számára az egységes láncba szerveződés nyújthat olyan segítséget, amelynek révén az uniós csatlakozást követően is eredményesen működhetnek. Az arculatváltás mintegy 100 millió forintba kerül, nem számítva a további marketingköltségeket, amelyeket részben már a társaság regionális központjai fedeznek.

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik