Belföld

Új élelmiszerbolt-hálózat születik

admin

2003. 03. 31. 08:43

Reál Pont néven önálló hálózatba szervezi kisebb alapterületű partnerboltjait a Reál Hungária Élelmiszer-kereskedelmi Rt. – tájékoztatta a Világgazdaságot a cég vezetője. A lépéssel azt akarják elérni, hogy a családi vállalkozások által üzemeltetett egységek is kedvezőbb feltételekkel tárgyaljanak a beszállítókkal.

Reál pont néven országos élelmiszerbolt-hálózatba szervezi 1600 kisebb alapterületű partnerüzletét a Reál Hunária Élelmiszer-kereskedelmi Rt. Kujbus Tibor, a társaság vezetője elmondta, a szupermarket-méretű 311 Reál élelmiszerüzlet mellett a családi vállalkozások által üzemeltetett boltokat, illetve a több, 30-100 négyzetméter eladóterű bolttal a céghez csatlakozott vállalkozók különféle elnevezésű kisebb hálózatát hozzák a közös név alá, s ezáltal ezek az üzletek a beszállítókkal szemben is előnyösebb elbírálásban részesülhetnek.

A Reál Rt. Ugyanis úgy véli, hogy a társaság árbevételének mintegy 50-60 százalékát adó kis boltok számára az egységes láncba szerveződés nyújthat olyan segítséget, amelynek révén az uniós csatlakozást követően is eredményesen működhetnek. Az arculatváltás mintegy 100 millió forintba kerül, nem számítva a további marketingköltségeket, amelyeket részben már a társaság regionális központjai fedeznek.

vissza a címlapra

Ajánlott videó mutasd mind

Mérk, 2017. április 4.
Koncányi Zsoltné, a Nő az esély című program tanulója viszi a tisztálkodáshoz szükséges eszközöket a Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Harmónia Egyesített Szociális Intézményben Mérken 2017. április 4-én. Nő az esély címmel 7,5 milliárd forint keretösszegű pályázati program indult áprilisban mintegy kétezer, nagyrészt roma nő és pár férfi képzésének és foglalkoztatásának segítésére.
MTI Fotó: Balázs Attila
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.