Belföld

Eskimo helyett Algida – átszervez az Unilever

admin
admin

2003. 03. 06. 11:02

Az Unilever nemzetközi sajtótájékoztatón jelentette be Rotterdamban, hogy megreformálja jégkrém-üzletét.

A reform keretében újrapozícionálják és a fogyasztó számára igazi értékkel rendelkező valódi márkává fejlesztik az eddig csupán gyártói logóként használt “Szívjel”-et – közölték. Ennek érdekében az elkövetkező 3 évben mintegy 20 százalékkal növelik a marketingre és termékfejlesztésre szánt erőforrásaikat. Magyarországon ezzel egyidőben az Eskimo nevet felváltja az Európa nagyobb részén elterjedt Algida márka. Az új név bevezetése érdekében a hazai piacon az idén 30 százalékkal többet költenek marketingre, mint az előző esztendőben.

vissza a címlapra

Ajánlott videó mutasd mind

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.