Belföld

Új kereskedelmi szektorigazgató a Synergonnál

A szorosabb partnerkapocsolatok és az ügyfelek elégedettségének növelése érdekében kereskedelmi szervezetét fokozatosan erősíti a Synergon, így az egyes szektorok felé irányuló értékesítési tevékenységet külön kereskedelmi igazgatók fogják felügyelni. Ennek jegyében Kolozsváry Kiss Árpádot nevezték ki az egyik szektorigazgatónak.

A 34 éves szakember 2000. májusa óta dolgozik a Synergonban Key Account Managerként. Feladata a kereskedelem szervezetén belül a Telco&Media szektor kiemelt ügyfeleivel való kapcsolattartás, a Synergon és üzleti partnereinek megoldásaival a kiemelt ügyfeleink üzleti céljainak magvalósítása, továbbá az ügyfelekkel kapcsolatos elégedettségének növelése, a Synergon piaci értékeinek erősítése.

A Synergon előtt két évig az IBM Magyarország partnerkapcsolati igazgatója (Channel Manager) volt. Feladatai közé tartozott az IBM nemzetközi partner stratégiájának hazai implementációja, az IBM viszonteladó partneri hálózatának fejlesztése, az indirekt értékesítéssel foglalkozó csapat vezetése, valamint az IBM magyarországi forgalmán belül az üzleti partnerekkel közös üzletek növelése.

Az IBM Magyarországhoz csatlakozását megelőzően a Sun Microsystems Magyarország munkatársaként a Sun partnerkapcsolatainak fejlesztéséért volt felelős, illetve marketing területen a Sun magyarországi hírleveléért és Internetes megjelenéséért.

Ezt megelőzően a Coca-Cola Magyarország marketing részlegénél a központi és vidéki marketing szervezetekkel együttműködve országos kiemelt marketing tevékenységeket szervezte, vezette. A Coca-Cola előtt egy osztrák-magyar vegyes vállalat társtulajdonosaként a cég értékesítési és operatív vezetéséért volt felelős.

Közgazdász végzettséggel, valamint angol és német nyelvtudással rendelkezik.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik