Belföld

Középtávon 30 százalék az online vásárlók aránya?

24.hu
24.hu

2002. 12. 23. 10:12

Az online áruházakat üzemeltetők a jövőben újabb offline háttérrel rendelkező kereskedelmi cégek online megjelenésére számítanak - állítja a Westel, a Sun és a GKI egyik legújabb közös felmérése, amelyet a Napi Gazdaság idézett.

Az online áruházak várakozásai alapján 2003-ban a jelenlegi 6-ról 10 százalékra emelkedik a világhálón vásárlók aránya az internet-használók körében. Ez a ráta rövidtávon a 16 százalékot, míg 3-5 éven belül a 27 százalékot is elérheti. A legoptimistábbak a leglátogatottabb e-boltok, amelyek azt remélik, hogy 3-5 éven belül minden harmadik internetező online (is) vásárol. Ezzel párhuzamosan az online áruházak saját árbevételük növekedésére számítanak.
A fizetési megoldások terén továbbra is a postai utánvétel útján történő fizetési forma a legnépszerűbb, ám az áruházak többsége 1-3 éves időtávon belül a hitelkártyás fizetés és a mobil-egyenleg terhére történő fizetés arányának jelentős növekedésében is bízik.

vissza a címlapra

Legfrissebb videó mutasd mind

2871252 06/13/2016 US soldiers during a stop of the US armed forces in Riga in the course of the Dragoon Ride II of the Saber Strike-2016 international exercise. Taisija Voroncova/Sputnik
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.