Belföld

Sajtópert nyert a miniszterelnök

24.hu
24.hu

2002. 12. 18. 08:33

Jogerősen sajtópert nyert Medgyessy Péter a Magyar Nemzet című napilap ellen. A Fővárosi Bíróság nyolc napon belül a címoldalon helyreigazításra kötelezte a lapot egy 1976-os állambiztonsági jellegű irat másolatának közlése miatt. Az újság június 19-ei számában közölt, Medgyessy Péternek tulajdonított aláírást is tartalmazó feljegyzés szerint a jelenlegi miniszterelnök 1976-ban egy olyan bizottságot vezetett, amely a Pénzügyminisztériumban, az OTP-nél és az Állami Biztosítónál vizsgálta azt, kik jöhetnek számításba egy ellenforradalmi megmozdulás vezetőjeként, résztvevőjeként. A bíróság szerint a Magyar Nemzet azt a hamis látszatot keltette, hogy Medgyessy készítette, írta alá a dokumentumot, illetve egy publicisztikában valótlanul híresztelte, hogy a miniszterelnök III/III-as jelentéseket készített. Az ügyben ősszel az ORFK kétséget kizáróan megállapította, hogy az iraton szereplő aláírás nem Medgyessy Pétertől származik.

vissza a címlapra

Legfrissebb videó mutasd mind

Mentőkhöz menekült az elkószált 14 éves kutya

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.